Re: Millennium II - dodatkowy modul 4 MB WRAM

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Wed 24 Sep 1997 - 16:17:22 MET DST

Krzysztof Szymański napisal (-a) :

> Wkrótce bedziemy mieli na magazynie uklady: od 4Mb do 12MB.
> Tez mam MMII - czekam z niecierpliowscia

W tym problem, ze potrzebuje tej pamieci w tym tygodniu a wszyscy mi
obiecuja, ze beda w przyszlym tygodniu. Ktos (jakas firma) sprzedawal
Millennium II, rozne moduly pamieci do niej i Rainbow Runnera na Grzybie ale
gdzies posialem namiar i teraz mam problem.
Jak bedziesz mial takie moduly to daj mi znac (i po ile).

Piotrek