Re: Nowosci

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Wed 24 Sep 1997 - 12:19:56 MET DST

Krzysztof Szymański napisal (-a) :

> Wedlug Intela chodza w tej plycie SDRAM DIMM 168pin ,4clocks, unbuffered,
> 64bit non ECC, 72bit ECC, w/o EEPROM, mile widziane pamieci 100MHz (10ns)
> lub lepsze, 111MHz a nawet 135MHz.

Jest dokladnie tak jak napisales.

> Z tego co wiem wiekszosc pamieci SDRAM to pamieci 2 cyklowe - przynajmniej
> takich sprzedajemy najwiecej.

Moze rzeczywiscie i 2-cyklowe, ja nie zajmuje sie pamieciami w TCH wiec
dokladnie nie wiem jakie sa ale jak bede mial czas to wezme kilka modulow z
magazynu i wrzuce na tester (albo podniose sie z krzesla i siegne na polke po
katalogi :)).

> Jezeli
> bedzie sie Pan, panie Piotrze bawil to plytka Intela prosze dac jaki znak
> konkurencji, (chcemy wymenic plyty glowne w naszych biurowych komputerach
> na PII).

Plyty Intela na 440LX beda w sprzedazy w drugiej polowie pazdziernika, mam
ta plyte ale jest NFR (do testow). Mamy za to plyty ASUSa (P2L97).

Piotrek