Re: Jak usunac problem ze stronicowaniem i zgodnoscia W95 z DOS

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Wed 24 Sep 1997 - 09:08:32 MET DST

On 23 Sep 1997 15:26:01 GMT, Mirek Kwasniak <mirek_at_156.255.255.255>
wrote:

>Ja tez mam DM (7.14) i W95 nic mi nie pisze o trybie zgodnosci z dosem.

A ja mialem Ontracka i jakos nie musialem dysku formatowac, zeby sie
go pozbyc - instrukcje wystarczy przeczytac. Co prawda troche balaganu
powstalo, pare programow przestalo chodzic i instalki musialem
powtorzyc, ale danym kuku sie nie stalo - a to w koncu najwazniejsze.
Jedno jest tylko istotne przy zdejmowaniu ontracka - trzy razy
sprawdzic zasilanie komputera, a najlepiej zorganizowac UPS-a, bo
jakby w trakcie pracy, a trwa to do kilkudziesieciu minut, padlo - to
z danymi mozna sie pozegnac!

Darek