Re: ZAKAZ ROZMOWY NA NEWSACH ????

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Wed 24 Sep 1997 - 09:02:00 MET DST

On Tue, 23 Sep 1997 22:38:56 +0100, Jerzy GOCA <jgoca_at_wel.wat.waw.pl>
wrote:

>news.icm.edu.pl wymaga, zeby klient byl zarejestrowany w domenie. Chodzi o
>to, zeby byla mozliwa konwersja z adresu numerowgo komputera na nazwe.
>Bez rejestracji mozesz korzystac z news.nask.org.pl, ale tylko grupy pl.

Dokladniej - zeby byl w domenie akceptowanej przez serwer news -
domena tpsa.pl jest najwyrazniej na liscie uprawnionych, niektore z
innych domen pl zas nie maja dostepu do news.icm... Najdziwniejsze, ze
subdomeny w domenach uprawnionych moga nie miec uprawnien -
teoretycznie z waw.pl jest dostep. a ja z ite.waw.pl nie mam dostepu.
Sposob rozwiazania - zwrocic sie do admina na news,icm.edu.pl. Jesli
chodzi o pojedyncze komputery - wystepuje uzytkownik, ale nie wiem czy
w taki detaliczne udostepnianie chetnie chca sie bawic. Jesli chodzi
zas o cale domeny - to wystapicc powinien admin. Zwroc sie zatem do
niego!

Darek