Re: SB VIBRA 16 C PnP

Autor: Leszek Arc (arcal_at_polbox.com)
Data: Tue 23 Sep 1997 - 23:59:01 MET DST

Artur Gradek <Artur_Gradek_at_univ.szczecin.pl> napisał(a) w artykule
<341A3711.CBBE3C9B_at_univ.szczecin.pl>...

> Wyglada na to ze masz Opimusa ze zintegrowana karta muzyczna. A.

Sory ze z takim opoznieniem pisze, ale tak to bywa.

JAkiego Opimiusa???? ja z nimi nie mam nic wspolnego (poza kontem na
ich serwerze), dzialo sie tak na plycie Shuttle z 486, i to samo jest
na Asus z 200MMX.
A pierwsze objawy pokazaly sie po zainstalowaniu drugiej wersji
Direct X (przynajmniej w tym okresie).

--
                                          Leszek Arc
                                    arcal_at_polbox.com