Re: cdr muzyka+dane - jak?

Autor: Marek Wodzinski (Majek_at_WriteMe.com)
Data: Tue 23 Sep 1997 - 23:52:03 MET DST

Pawel Paron <pawelp_at_rodan.pl> napisał(a)
> Jak nagrac na jednej plytce cdr muzyke i dane, i czy da sie to zrobic w
> kilku sesjach (czyli np. najpierw muzyka, a potem, jak zostanie troche
> miejsca, dograc jakies pliki)?
1. nagrywasz pierwsza sesje tylko sciezki audio, i druga dane (najlepiej w
mode1 bo jak nagralem w mode2(cd-xa) to program mi sie burzyl przy
nagrywaniu trzecie sesji), nazywa sie to cd-extra - zwykly kompakt widzi
tylko sciezki audio a komputer dane. tracisz z plyty ok 40MB (multisession)
2 nagrywasz jedna sesje z pierwsza sciezka danych - mixed mode - starszy
sposob i na starszych kompaktach audio mozesz posluchac kaszanki cyfrowej,
w ten sposob wiekszosc gierek jest nagrywane np screamer2. pozniej mozesz
ewentualnie dograc jeszcze cos ale tylko dane (sam nagralem tak kilka
plytek).
powodzenia.

--
Majek:) Majek_at_WriteMe.com