Re: awaria,blad we/wy

Autor: Marcin Mrowiecki (mrowieck_at_naftobudowa.ipl.net)
Data: Tue 23 Sep 1997 - 10:31:44 MET DST

"Andrzej Wesolowski" <andrweso_at_polbox.com> wrote:
> Prosze o pomoc.
> U kolegi podczas startu pojawia się komunikat
> Blad we/wy wymien dysk i nacisnij klawisz.

A czy kumepl nie ma przypadkiem kieszeni na dysk
U mnie na komputerze firmy ktorej nazwy nie wymienia sie w
kulturalnym towarzystiwe mialem takie objawy (chociaz kieszen byla
innej firmy)
Zmienilem kiszen i dziala (mozna ja rowniez wywalic wogule lub
pociagnac z buta tez pomaga )
Marcin Mrowiecki
http://www.naftobudowa.ipl.net/~mrowieck
e-mail:mrowieck_at_naftobudowa.ipl.net