Re: !!! Pomocy: partycja HDD !!!

Autor: Zbigniew Olearczyk (ZBOLE_at_star.kul.stalwol.pl)
Data: Tue 23 Sep 1997 - 10:22:34 MET DST

On 22 Sep 97 at 22:40, Derwisz pisal(a):

> Wlasnie podlaczylem wymienny twardy dysk (Secondary Slave) przyniesiony z
> pracy i ...
> wysiadl mi Primary Slave. Inaczej mowiac, DOS, Win95, Fdisk nie widza
> zadnego aktywnego dysku.
>
> OGROMNA PROSBA !!!
> Jak odzyskac dane zapisane na dysku??? Jesli robi to jakis programik prosze
> o podrzucenie na derwisz_at_friko.onet.pl

Z tego co piszesz wynika, ze zle ustawiles zworki na dyskach lub dyski czuja
do siebie antypatie :)
I cale szczescie, ze fdisk Ci ich nie zobaczyl bo bys juz nie mial danych a
tak jest prawdopodobne, ze wszystko ocalalo.
    Powodzenia zycze,
        Zbyszek

 Zbigniew Olearczyk \ | - ^ | / zbole_at_star.kul.stalwol.pl
   Stalowa Wola \ (.| o | O |.) / www.kul.stalwol.pl
   Filia WNS KUL --^^^------xxx------^^^--