Pytanie

Autor: andrad (andrad_at_tamcotec.com)
Data: Tue 23 Sep 1997 - 04:52:53 MET DST

Czy ktos moglby doradzic mi jakiego programu mam uzyc aby uzyskac
dokladne informacje techniczne na temat podzespolow zainstalowanych w
moim komputerze.Posiadam motherboard SL-586V, Intel 430VX PCIset
chipset,16MB RAM.Chce zwiekszyc RAM do 32MB i nie wiem jaki rodzaj
pamieci zainstalowac do danego motherboard aby uzyskac max.
konfiguracji.Jesli ktos moglby mi doradzic jak rowniez powiedziec cos na
temat tego motherboard z gory dziekuje.Prosze o odpowiedz na moj
prywatny a-mail.

andrad_at_tamcotec.com

Dziekuje Andrzej