Re: Zamiana formatu z .wav na .ra

Autor: Sylwek Orlik (sylor_at_polbox.com)
Data: Tue 23 Sep 1997 - 01:25:48 MET DST

Klaudiusz Kulik <kulikk_at_zeus.polsl.gliwice.pl> napisał(a) w artykule

> Niestety. Mam takiego z 1987r. Brzmi koszmarnie :-(

Czym prędzej wyrzuć. Może trafisz w nielubianego sąsiada? :-)

> W kontekście tych kart i owszem. Widzę już oczyma wyobraźni te 32
> bitowe karty dźwiękowe z szyną PCI i szalonym DSP na pokładzie za X
> (duże X) $. Na ich pudełkach napisane jest "New 96/24 standard
> supported". ;-)))

48/24 to już są za X~1000.

> Ja też nie. Z czegoś muszą żyć.

Można odwrócić sytuację (początek wątku) i powiedzieć,
że twórcy RealAudio i MP3 wmawiają ludziom, że ich koncepcja
jest słuszna, a tak naprawdę to trzeba komprymować dane
coby się je przez Internet dało przepchnąć. Kolejny kompromis.
Szkoda, że większy niż w przypadku CDDA.

Sylwek Orlik