Re: Gdzie (czy?) mozna kupic w Polsce plyte AOPEN oparta na LX?

Autor: Pawel Pierscionek (pawel_at_waw.pdi.net)
Data: Mon 22 Sep 1997 - 22:07:01 MET DST

On Mon, 22 Sep 1997 17:02:12 GMT, baribal_at_kk.kalisz.pl (Bartek
Nagorny) wrote:

>No nie wiem. Na zachodnich newsach tak o niej nie pisza, raczej
>odwrotnie. ?

Hej,

Moim zamiarem nie jest rozpetanie wojny AOPEN vs ASUS i TYAN.
Pls, jezeli nie wiecie gdzie mozna kupic AX6L nie komentujcie mojej
decyzji . :)

Moj wybor jest taki a nie inny i nie podlega dyskusji, ot tak cos mi
odbilo , pewnie dlatego, ze zrazilem sie do ASUSa oraz TCH.

Plyte AOPEN kupuje nie po to aby uruchamiac na niej strategicznie
wazny soft, ale po to aby pograc w Quaka ;))))).

Dzieki,
Pawel Pierscionek
pawel_at_waw.pdi.net