jak wyłączyć peceta?

Autor: Artur Prajs (apmaster_at_NOSPAM.sz.onet.pl)
Data: Mon 22 Sep 1997 - 20:52:26 MET DST

dobry,

nie, to w sub. to nie jest żart. wiem, wiem, istnieje taki przycisk
"power", ale przed użyciem go przywykłem do przeczytania komunikatu "teraz
możesz bezpiecznie wyłączyć komputer" (niezły tekst swoją drogą). sprawa ma
się tak: jak nietrudno się domyślić korzystam z win95 [4.00.950], od
pewnego czasu dzieje się coś nie tak (nie za każdym razem). przechodzę tą
całą procedurę wyłączania systemu tzn. start/zamknij system/zakończ pracę
komputera. wszystko jest ok, coś tam chrzęści, na sekundę pojawia się
plansza "poczekaj na zamknięcie systemu" i zaraz powiniem pojawić się
komunikat "teraz możesz bezpiecznie...", nic z tego, komputer zachowuje się
tak jak gdyby "dostał" komendę do restartu. procedurę zamknięcia systemu
muszę powtórzyć nieraz 3-4 razy (koszmar). zaznaczam, iż nie dzieje się tak
za każdym razem.
proszę o pomoc

ukłony

--