Re: jak podzielic 4,3 GB

Autor: Krzysztof Pralat (qservice_at_sylaba.poznan.pl)
Data: Mon 22 Sep 1997 - 15:00:30 MET DST

[ciach]
>Dysk 4.3GB wg. standardowej notacji 1M=1000k to wychodzi dokladnie dwie
>partycje po 2GB... Nawet do Win95 proponuje ZDECYDOWANIE pozostac przy
>FAT16, chyba ze komus nie zalezy na danych ktore ma na dysku oraz na
>wydajnosci... Poza tym obok W95 istnieja takze inne systemy, ktore do

Wtracajac swoje 0,03 zl do dyskusji, informuje ze nie stwierdzilem
ZAUWAZALNEGO spadku wydajnosci operacji dyskowych w W95 z FAT32. Poza tym,
mam nadzieje, ze stwierdzenie "nie zalezy na danych" opierasz na braku
dobrych narzedzi typu "recovery" obslugujacych FAT32. Jesli istnieje inny
powod to czym predzej podziel sie informacjami.

Zaniepokojony Krzychu.