Re: jak podzielic 4,3 GB

Autor: Andrzej Karpinski (karpio_at_fenix.xyz.lublin.pl)
Data: Mon 22 Sep 1997 - 14:25:16 MET DST

> A ta madra propozycja Andrzeju?

Dysk 4.3GB wg. standardowej notacji 1M=1000k to wychodzi dokladnie dwie
partycje po 2GB... Nawet do Win95 proponuje ZDECYDOWANIE pozostac przy
FAT16, chyba ze komus nie zalezy na danych ktore ma na dysku oraz na
wydajnosci... Poza tym obok W95 istnieja takze inne systemy, ktore do
wielu zastoswoan sprawdzaja sie znacznie lepiej. Uogolnianie wiec i
twierdzenie ze instalacja W95 jest lekarstwem na wszystko to chyba nie
objaw nowej mody i wspolczesnego profesjonalizmu...

karpio