zepsuty notebook

Autor: Piotr Repeta (ripit_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 22 Sep 1997 - 08:32:23 MET DST

Zwracam się z uprzejmą prośbą o radę do wszystkich ludzi mających coś
wspólnego ze sprzętem. Mam następujący problem. Jestem właścicielem
notebooka Optimus 486 DX2 66 125 HDD 8 RAM i karty muzycznej
(wyświetlacz kolor z matrycą nie aktywną). Wyżej wymieniony komp się
zepsuł, a jak stwierdziła firma Optimus zepsuła się płyta. Poradźcie mi
co mam zrobić z "prawie" dobrym notebookiem za wyjątkiem wywalenia go do
śmieci? Może moge kupić gdzieś płytę do wyżej wymienionego kompa? Ma
ktoś zepsuty wyświetlacz to sprzeda mi płyte? I ile może kosztować taka
naprawa? :-)

Bardzo proszę o odpowiedź na E-mail w sprawie tego komputera lub na ircu
#oswiecim jako "Ripit".

E-mail: ripit_at_friko.onet.pl
ICQ: 3513817
tel. (032) 42-21-30