Czy karta Cirus Logic współpracuje z akceleratorem ?

Autor: Krzysztof Ogrodnik (pink_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 21 Sep 1997 - 21:15:32 MET DST

Cześć
Mój kumpel chce kupić akcelerator 3D - ( 3DFX ; VooDo ; Monster 3D ) .
Powiedziano mu że nie ma gwarncji na to że jego karta Cirus Logic ( GD
5436/46 PCI VGA BIOS 1.25 ) będzie współpracować z akceleratorem .Ponoć
jest programik ( kazano nam go szukać w internacie pod hasłem "diamond")
który testuje kartę pod względem możliwości współpracy z akceleratorem .
Poszperałem trochę w sieci ale nie potrafię znaleźć tego programiku .Może
ktoś ma namiary na ten , albo na inny o podobnej funkcji , program ? A może
ktoś zna jakieś informacje na temat współpracy akceleratora z kartą Cirus
Logic .
Z góry dziękuję za wszelką pomoc .

--
Krzysztof Ogrodnik