Wpisywanie sie do listy gosci.

Autor: Michał Macierzyński (wieslawm_at_masters.com.pl)
Data: Sun 21 Sep 1997 - 20:07:32 MET DST

Czy ktos moze mi poradzic jak mozna stworzyc strone z formularzem by mozna
sie bylo wpisywac na liste gosci bez mojej ingerencji.
Strona znajduje sie na serwerze IDS, jest to strona mojej szkoly.
Obecnie istnieje formularz z mailto, ale jest to dosyc pracochlonne,
przepisywanie wiadomosci, ktore wylawia sie z tak poslanego maila. Czytalem
gdzies, ze istnieja programy w javie, ktore pomagaja sie wpisywac bez
posrednictwa plikow cgi, czy mojego wlasnego.
Za wszelkie pomocne informacje (czy to gotowe rozwiazanie, czy tylko
podpowiedzi gdzie i jak szukac - moze poprosic administratora IDSu???? ale
trzeba wtedy miec gotowy pplik cgi... - z gory dziekuje).
Jesli mozna odpowiedzi prosze kierowac na adresy:

wieslawm_at_masters.com.pl

lub

lo4radom_at_waw.ids.edu.pl

Michal Macierzynski
OOOooo
Michal Macierzynski
e-mail: mailto:wieslawm_at_masters.com.pl
           michalm_at_friko.onet.pl
           http://friko.onet.pl/ra/michalm/
           ICQ 3510367
Wiadomosci o Radomiu i okolicach: