Re: Czy da się połączyć NT z Novellem ?

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sun 21 Sep 1997 - 17:53:39 MET DST

On Sat, 20 Sep 1997 19:27:17 GMT, lbajon_at_sgh.waw.pl
>Do celów ćwiczeniowych potrzebuję sobie postawić server novella 4.11,
>niestety na dysku gdzie jest już NT.
>Czy komuś udała się może taka sztuka żeby nie stracić WinNT ?
>Mogę na Novella przeznaczyć jedną partycję (bynajmniej nie pierwszą)

Novell nie musi miec pierwszej partycji.
Jedyne co potrzebuje, to kawalek czystego dosa zeby uruchomic program
serwera. Od biedy to nawet z dyskietki by sie dalo zastartowac,
ale instalator domyslnie wrzuca na partycje dos kilkanascie MB smieci.

Jesli wiec masz jakas partycje Dos - FAT, to instaluj bez problemu.

J.