Re: Line-In -> Wav

Autor: Piotr Krachel (antyspam.krachlik_at_kki.net.pl)
Data: Sun 21 Sep 1997 - 10:40:53 MET DST

Grzegorz Bialas <grzechu_at_silesia.pik-net.pl> wrote in article
<600u9h$odc_at_info.nask.pl>...
> Witajcie!
>
> Szukam programiku coby z wejscia karty dzwiekowej (line-in) nagrywal
> wav`y. Podlaczam tam walkmana i fajnie gra ale nie mam programu by
> nagrywac tej muzyki do wav`ow. A chcialbym je potem wav->mp3 i byloby
> pieknie. Kompresor do MP3 juz mam, ale nie mam czym zgrywac z walkmana
> muzyki.
>
> Ps. Czy ktos ma programik do zgrywania musyki z CDkow do ATAPI a
> dokladniej do Azteha lub Lite-On`a? Sciagnolem chyba z 10 ze strony
> Huckstera i ani jeden nie dziala... ;-(
>
> Acha.. System G95...

No to użyj choćby Sound Recordera... Jest w katalogu Windowsów, jeśli nie
ma, to musisz doinstalować z płyty z Windowsami...

--
Piotr Krachel
Jeśli chcesz wyslać do mnie maila, usuń "antyspam." z mojego adresu lub