Re: Sony sx i sf (różnice)

Autor: Andrzej Karpinski (karpio_at_fenix.xyz.lublin.pl)
Data: Sun 21 Sep 1997 - 04:33:03 MET DST

> i pytam; czy ktos z szanownych grupowiczow moglby mnie oswiecic co sie
> tyczy roznic w monitorach Sony i oznaczen sx i sf (chodzi mi glownie o
> monitory 17 cali, sam mam 200sx)

Zasada ogolna: sa dwie linie monitorow SONY - tansza linia SX oraz drozsza
SF. Obecnie sa to monitorki 100xx, 200xx i 300xx, ktore zastapily rodziny
15sx/SF/SFT/SF2, 17sx/SF/SFT/SF2. Generalnie modele SF maja nieco lepsza
elektronike (100SF to jedyny monitor jaki widzialem ktory ciagnal
1024x768x85Hz, modele SX i starsze SF tylko 80Hz), OSD, wiecej regulacji
(geometria, temperatura kolorow), generalnie sa nieco wyzszej jakosci.
Do niedawna byla jednk duuuuza roznica w cenie miedzy sx a sf, kora nie
uzasadniala zakupu modelu sf, zas modele sx nie oferowaly wielu funkcji
ktore posiadala konkurencja. Obecnie ceny staja sie normalne, SONY daje 2
lata gwarancji na monitorki, zas parametry obu rodzinek troszke
podszlifowano jeszcze. Sa to chyba jedne z najlepszych monitorkow na rynq,
a konkurowac z nimi jesli chodzi o jakosc kineskopu moga... jedynie inne
monitorki wykonane na Trinitronie ;>

karpio