Re: Static Devive Resource Conflict

Autor: A_Zet (adek_at_kki.net.pl)
Data: Sun 21 Sep 1997 - 01:14:41 MET DST

Alexander Olszewski <allor_at_ift.uni.wroc.pl> napisał(a):

>A czy masz kobel bi-directional, czy tez zwykly do iglowek?

Te wiadomosci na roznych serwerach ukazuja się okrutnie
dziwacznie. Dopiero przed chwila, czyli ponad dobe od wysłania
przez Ciebie, moglem odebrac na <news.icm.edu.pl> :-).

Juz mi drukuje i nie wiem dlaczego. Bo drukowala na drugim
komputerze od razu, jak ja przynioslem z powrotem to nadal nie
drukowala. Zaczela drukowac po kolejnej zmianie naboju. Moze
ktorys z licznych punktow stykowych w naboju nie dzialal, bo
proby drukowania linii w chwili wlaczenia drukarki byly OK.

Pozostal tylko problem bootowania kompa.
Juz z pewnoscia wszystkie mozliwe ustawienia w BIOSie zrobilem
i nadal bez <ESC> komp nie ruszy.

Pozdrawiam
Adek

--