Re: Zmiana liter napędów.

Autor: Andrzej Błach (blachu_at_ia.polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 20 Sep 1997 - 16:44:00 MET DST

Maciej Barszczak wrote:

> Witam,

Powinno to być bardzo prost pod Winzgrozą:Nie rób autodedekcji twadziela
pos SETUP'em , a tylko go podłącz.
Winzgroza sama powinna go wykryć i przyporządkować ostatnią wolną
literkę.
Czasami z małymi dyskami to nie wychodzi. Jak podłącze jakiś 1.2 GB to
działa,
ale np. z 340 -tką nie miało ochoty
Pozdrawiam
Andrzej