Re: Vetura 4.2 ---> ludzki format

Autor: Juncem (juncem_at_medyk.am.lodz.pl)
Data: Sat 20 Sep 1997 - 15:08:34 MET DST

On Fri, 19 Sep 1997, jhh wrote:

> jesli mie pamiec nie myli, Ventura do v.5 zapisywala style, makiety etc.
> w oddzielnych plikach; dotyczy to takze tekstow. Bodajze bylo nawet
> narzadko do odnajdowania pliku tekstowego zawartego w chapterze. Wiec
> wystarczy wyszukac odp. pliki tekstowe (TXT albo DOC albo jeszcze
> jakies) w razie watpliwosci podgladajac zawartosc i polowa problemu z
> glowy. Druga polowa polega na konwersji mazovii do CP1250; polecam
> Korride, ale jak nie masz, ostatecznie mozesz to zrobic
> (pol)automatycznie w Wordzie (wyszukiwanie i zamiana); przy dluzszych
> [...]
Tak tez zrobilem - pozbylem sie wszytkich smieci z .txt, zmienilem
polskie literki - i polrecznie dodaje <oL> <LI> .....<W HomeSite> bo MS
FrontPage nie przyjmuje 70kb ladunku ze schowka (beta 3)...
a obrabiam regulamin studiow...
Problemy zaczna sie gdy bede konwertowal tabelki z godzinami
poszczegolnych przedmiotow (ok 55 stron po wydrukowaniu.
Tego recznie sie nie zrobi...
A Ventury nie mam...
Moze ktos ma - spakowane pliki to ok 77kb - chwilka ?
Jesli ktos mialby Venture i moglby mi pomoc - bardzo bylbym wdzieczny...
Pozdrawiam
Michal Juncewicz
juncem_at_medyk.am.lodz.pl