Re: HP5L i stand-by

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 19 Sep 1997 - 20:18:48 MET DST

Marek Sokol <msokol_at_polbox.pl> wrote:
: Maciej Pilichowski wrote:
: > Zastosowalem sie do rad co do trybu stand-by i teraz mam nowy klopot. Przy
: > wlaczaniu komputera cos jest wysylane do drukarki i po wejsciu do Windows to
: > cos jest drukowane. Jezu, zaczynam nienawidzic HP. Jakies rady?

: nienawidziec hp mopcniej. mam identyczny objaw przy 6l.
: w/g mnie ma to miejsce przy inicjalizacji/sprawdzeniu portu drukarki ...
: u mnie drukuje takie n z zawijaskiem ok. 4-8 rezy ...
: jedyne co moge poradzic do dobry refleks.
: jak zaczyna migac dioda to wciskasz buttona, czekasz ok. 5 sekund.
: drukarka sie zresetuje. mozesz jeszcze wyjac papier, wtedy nic nie
: wydrukuje i zdazysz ja zresetowac :)

Bez przesady. Idziecie do www.hp.com, sciagacie opis kodow drukarki
[warto przy okazji zafaksowac do prezesa dlaczego ten opis jest
niekompletny], szukacie jaki jest ciag znakow dla komendy 'reset',
odpowiednie echo #^!@ > lpt1 w autoexec i po klopocie.

Gorzej jesli to NT :-).

J.