Re: Cyrix 200

Autor: Przemysław Raczek (przemek_at_radio.com.pl)
Data: Fri 19 Sep 1997 - 09:58:21 MET DST

Marmot wrote:

> photoshop),

> troche

> +
>
> Lepiej niech sobie kupi Cyrixa M2 ja mam takiego i bardzo sobie chwale...

ja mam M1 i mam do Ciebie pytania:

1. Oplaca sie wymieniac na m2 ?
2. Jesli tak to czy mozesz napisac ile dales ?
3. Jak tam koproc (nie fikcja z testow tylko prawda)
   tzn jak ma sie Kwak M2 do kwaka iP
4. Dalej trzeba patche do starego softu ?

niech Cx bedzie z Toba

--
Przemyslaw Raczek
Polskie Radio S.A. - Informatyka    ICQ: 3337949