Re: ROTFL !!!

Autor: Mariusz Pieńko (maryann_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 18 Sep 1997 - 20:44:04 MET DST

Sorry za tego bubla. Pierwszy raz wysyłałem attachment a Agencie.
Przepraszam tez tych co czytaja pl.comp.os.win95 bo pierwotnie tam
wyslalem wiadomosc 2x bez obrazka ale nie moglem sie wytłumaczyć
poniwewaz z niewiadomej mi przyczyny nie mogę na ta grupę wysłać
postu.
Teraz chyba jest OK. Miłej zabawy :-)

MarYan
maryann_at_friko.onet.pl