Re: Problem z laczenim sie na numer TP sa

Autor: Michal Zielinski (hubble_at_free.polbox.pl)
Data: Thu 18 Sep 1997 - 11:19:24 MET DST

              What do I have to fix today?
Microsoft Windows 95:
Michal Zielinski hardware_at_lodz2.p.lodz.pl ; hubble_at_free.polbox.pl

Pozdrowienia

uciazliwy , ze aby uzyskac polaczenie trzeba dzwonic 12-17 razy.
recznie rozlaczyc polaczenie. Co TP robi z tymi drutami?Problem jest o tyle
mialem.Polacza sie , dogadaja i rozlaczaja , albo wisi i moge co najwyzej
Od kilku dni takie same objawy mam w Lodzi , a nigdy nic takiego nie