Re: TX-który ?

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Wed 17 Sep 1997 - 00:17:42 MET DST

lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl (Jaroslaw Lis) writes:

> Dziekuje. Plyty glownej Intel Endaevour nie wsadze w laboratorium studenckim
> i nie jest to kwestia pieniedzy. A tanie chyba nie sa. Obawiam sie
> ze zastrzezenia [haslo na setup] dotycza wiekszosci produktow Intela.
>
> A niestety bede mial chyba kolejny zestaw Adaxow gdzie firma pcha
> do srodka markowe plyty ... intela niestety.

Hmm... Moje doswiadczenia z plytami Intela sa odmienne - tzn. byly one
tanie (tzn. drozsze od nonamow, ale tansze od normalnych), ale pomyslane
tak, ze mozna sobie w leb strzelic (gdyby ktos zyl tylko plytami). Akurat
Endaevoura chyba nie mialem.

Najgorsza jest chyba Performance/AU (Aurora) - jakis BIOS (niby AMI)
z 93 chyba roku, przerabiany pozniej ostro przez Intela, ktory nie widzi
np. bootromu SCSI na karcie 3C901 - dobrze, ze przynajmniej brydze PCI
rozumie.

--
Krzysztof Halasa