Re: Cute FTP - download

Autor: Artur M. Kamiński (kompas_at_optimus.wroc.pl)
Data: Thu 18 Sep 1997 - 15:05:26 MET DST

Łukasz Bajoński wrote:

> zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl (R.Zylla, Lodz-Baluty) napisał(a):
>
> /> Cos strasznie (oprocz kodowania polskich liter) pokreciles.
> />
> /> Zeby FTPem sie dostac na jakis katalog to musisz byc albo jego
> /> wlascicielem albo musi to byc katalog udostepniony uzytkownikowi
> /> o nazwie Anonymous.
> /> I to nie zalezy czy to jest CuteFTP czy tzw "zwykly FTP"
>
> No nie ... Teraz ty trochę pokręciłeś ...
> Równie dobrze mogę dostać się "FTPem" na własne konto, które wcale nie
> jest "udostępnione użytkownikowi anonymous" ;->
> [...]
Problem drodzy panowie leży gdzie indziej - server FTP musi udostępniać
odpowiedniš usługę (resumee broken downloads), a klient powinien to
obsługiwać.
CuteFTP potrafi doładować tylko to co brakuje, ale jak wspomniałem nie z
każdego serwera.
By the way, zajrzyjcie do ftp.chip.pl i cišgnijcie IE4.0 w częciach po
1.4MB
Artek