Re: Karta Multi I/O

Autor: Tomasz Slodkowicz (slodki_at_infoserv.ii.uj.edu.pl)
Data: Thu 18 Sep 1997 - 12:51:19 MET DST

Krzysztof Koziarek (koziar_at_free.polbox.pl) wrote:
> Potrzebuje dodatkowego portu drukarki w moim PC-cie, oprocz tego, ktory
> jest na plycie. Znalazlem jakas stara karte Multi I/O, ale nie mam do niej
> opisu. Czy ktos moglby przeslac mi opis jej zworek? Karta: GW 451C V2, 8
> bitowa ISA, 12 zworek w lewym gornym rogu karty (JP1..JP12).

1. Wloz karte
2. wylacz w biosie lpt na plycie
3. popatrz po wlaczeniu co znalazl (lpt)
4. metoda prob i bledow ustaw adres zworkami patrzac przy starcie co
wychodzi (ew wylacz w biosie wszystko - bedzie latwiej)

5. mogo byc problemy, jesli na i/o jest tez hdc/fdc. Ale do odpalenia biosu
nie potrzeba dyskow...

Tomek

--
  Tomasz Slodkowicz   Institute of Computer Science
                      Jagiellonian University, Cracow, Poland