Re: CRACK

Autor: Nefro (nefro_at_polbox.com)
Data: Thu 18 Sep 1997 - 09:06:59 MET DST

Silver napisał(a) w artykule <01bcc392$ce6fb480$LocalHost_at_default>...

>JaQbek <jbx_at_friko.onet.pl> napisał(a) w artykule
><01bcc37c$9178b7e0$LocalHost_at_p166>...

>Tak uzywam. A co was to obchodzi.

Jak nie chcesz się z nami bawić to możesz wziąć zabawki i wysyłać
sobie info do siebie, twoja brocha.

>Dla idiotow to te trzy wiadomosci sa
>rozne gdybyscie obejrzeli je dokladniej to byscie zobaczyli, ale nie po co
>sie meczyc?!!?!?!?? No nie????
>Mam racje????

Nie, nie masz racji, a poza tym impertynencje możesz prawić sobie, jak Ci
pozwolą rodzeństwu lub Rodzicom. Nie poczuwam się do tego by być idiotą
(myślę, że reszta Internautów też nie), zaś mój komentarz do Twych
"wypocin" możesz przeczytać gdzieś powyżej. Nie będę się powtarzać.
Jesteś niepoważny. Jak masz za dużo czasu i pieniędzy to zadzwoń na
PartyLine a nie zawalaj nas śmieciami.:-((

Ralf