Re: Cute FTP - download

Autor: Maciej Wyczawski (maciekw_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 18 Sep 1997 - 09:02:57 MET DST

Witam

Łukasz Bajoński <lbajon_at_sgh.waw.pl> napisał(a) w artykule
<34227d96.3179592_at_news.icm.edu.pl>...
> zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl (R.Zylla, Lodz-Baluty) napisał(a):
>

> /> Cos strasznie (oprocz kodowania polskich liter) pokreciles.
> />
> /> Zeby FTPem sie dostac na jakis katalog to musisz byc albo jego
> /> wlascicielem albo musi to byc katalog udostepniony uzytkownikowi
> /> o nazwie Anonymous.
> /> I to nie zalezy czy to jest CuteFTP czy tzw "zwykly FTP"
>
> No nie ... Teraz ty trochę pokręciłeś ...

No nieeeeee .... Ty jeszcze bardziej

> Równie dobrze mogę dostać się "FTPem" na własne konto, które wcale nie
> jest "udostępnione użytkownikowi anonymous" ;->

Przecież napisał: "Zeby FTPem sie dostac na jakis katalog to musisz byc
 albo jego wlascicielem"

> Jak znam hasło to mogę też dostać się do pirackich FTPów, też raczej
> nie na anonymous ...

Znający hasło to właściciel!

A wracając do początku dyskusji to chyba jest tam takie nieporozumienie:

> /> > Ten program ponoć to umożliwia, tylko: Czy jest możliwość
> /> >wykorzystać ten typ softu na stronach WWW (np na www.onet.pl do IE4)?
> />
Przecież IE40 nie leży na stronie www.onet.pl, a jedynie link do niego.
Trzeba zorientować się gdzie leży fizycznie prg i sprobować się tam
połączyć.
Wg mnie może (ale niekoniecznie) być możliwość zalogowania jako anonymous.

==          MACIEK  --> Krakow        ==
== maciekw_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl ==