Re: Zyxel Elite 28,8 na callbacku

Autor: Piotr Gutkiewicz (pgutkie_at_ippt.gov.pl)
Data: Wed 17 Sep 1997 - 20:21:08 MET DST

Adamski <adamski_at_topservice.com> wrote in article
<341E7518.957F7AA1_at_topservice.com>...

> Wczytywalem standardowe ustawienia AT&F.
> Upgradeowalem bios do 1.18
> i dupa blada :(

Przepraszam, wyslalem wczoraj post z pytaniem ale widze ze czasem moje nie
nie dochodza na liste - podczas gdy ja dostaje potwierdzenie. Powtarzam
zatem
pytanie o system operacyjny, program i miejsce w "scripcie" w ktorym
nastepuje
rozlaczenie modemow (zakladam ze polaczenie bylo przeprowadzone automa-
tycznie, przez script). Moze cos wykombinuje, ale tymczasem moze poszukac
przyczyny tez po drugiej stronie: kolega dzwoniacy tak jak ja za pomoca
modemu Sportster 33,6 Voice ma klopot z rozlaczaniem sie modemow jeszcze
przy pierwszym dzwonieniu z callbackiem. Przy dzwonieniu bez callbacku
wszystko jest OK. Mam nadzieje ze teraz dojdzie na liste, pozdrawiam

                                        Piotr