Re: IE 4PL do DUPY

Autor: Kornel Zielinski (corelek_at_polbox.com)
Data: Tue 16 Sep 1997 - 19:21:53 MET DST

 Jest taka gazeta w polsce nazywa sie jakos
Internet Developer (chyba ta, w kazdym razie ma w nazwie Internet)
Pismo kosztuje ok 20 zl
A tak wogle to poczekaj na finalna wersje
i kopnij sobie z plytki CHIP`a
Pozdrawiam
kornel Zielinski
corelek_at_polbox.com

Karpowicz Sebastian napisał(a) w artykule <341FE474.17CCB7FE_at_polbox.com>...