Re: Skaner

Autor: Kornel Zielinski (corelek_at_polbox.com)
Data: Tue 16 Sep 1997 - 19:15:12 MET DST

 Ja sam posiadam skaner ScanMan Coloe 2000 Logitecha.
Jestem z niego bardzo zadowolony. Jest to skaner ręczny.
Razem z nim dostajesz program do obróbki obrazu Adoba
i do rozpoznawania tekstu (Xerox TextBridge)
Ja kupiłem skaner we Włoszech i zapłaciłem za niego 400zl
( przeliczeniu), niestety kupilem wersje gdzie Adobe i Xerox sa w wersjach
Wloskim, Francuskim i Niemieckim, mam nadzieje że na taka wersje nie
trafisz ;)

Silver napisał(a) w artykule <01bcc389$57d8e7a0$a092ccc2_at_default>...