Re: Smartdrive - optymalizacja - problem!

Autor: Andrzej Turek (andre_at_kr.onet.pl)
Data: Wed 17 Sep 1997 - 18:42:52 MET DST

> Brakiem dostatecznie duzej wolnej (free) pamieci "konwencjonalnej"
czyli w
> obszarze pierwszych 640kB.
> Musisz ladowac EMM386.exe i nastepnie SmartDrv do UMB (poleceniem LH)

   Tak robię. Chyba to jednak nic nie da ponieważ mam ok. 500kB p.
konwencjonalnej; resztę zjadł sterownik kompresji (DriveSpace 3).
   A co z plikiem DOS4GW.EXE? Podobno ma on się tym zajmować?

> Bo zostala _wylaczona_ przez program (gre), ktory widzi ze brakuje mu
pamieci
> operacyjnej - wiec wylacza pewne opcje.

   Chyba coś nie tak. Przecież, gdy uruchomię smartdrv'a, wtedy jest
mniej pamięci do dyspozycji, a mgła jest.

--
Pozdrowienia...
   ANDRZEJ  TUREK     andre_at_kr.onet.pl