Re: Nie kupuj drukarek Hewlett Packard HP5L, HP6L !!!!!!!!!!!

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 17 Sep 1997 - 17:23:53 MET DST

Paweł Kucharski <pawkuch_at_polbox.com> wrote:
: O HP 6L też nie mam pojęcia, bo jej nie mam, ale od ponad roku używam 5L i
: nie wiem czego ludzie od niej chcą?

1) zeby q**** przy drukarce za 500$ nie dolozyc kawalka EEPROMU za 0.5$
   do pamietania konfiguracji.
   No i jak mam spod DOS'a wydrukowac cos polskimi literami w niedomyslnym
   standardzie.

2) dlaczego to nie moze miec normalnego drivera pod Win3.x, tylko od razu
   "System drukowania", ktory pamiec zre i co rusz jakims bledem sypie.

3) dlaczego tenze "system drukowania" upierdliwie utrudnia sieciowa
   instalacje? [a, wiem, bo do sieci to trzeba kupic 5M].

4) jesli na drukarke leca smieci ... to dlaczego musze za kabel sieciowy
   chwytac?

5) dlaczego standardowo jest zaledwie 1MB ram?

Niezle te drukarki [jeszcze maja 3 lata gwarancji, wiec jakosc serwisu staje
sie mniej istotna :-)] ale najlepsze jak stoja na osobistym biurku,
przylaczone do osobistego komputera, z osobistym G95.

Przy czym to dotyczy wiekszosci drukarek HP nowszej generacji.
Co produkt to moze i parametry lepsze, ale przywiazanie do osobistego G95
wzrasta...

J.