Re: Siec osiedlowa

Autor: Kornel Zielinski (corelek_at_polbox.com)
Data: Tue 16 Sep 1997 - 15:55:53 MET DST

milosz danielewski napisał(a) w artykule
<3422c3e7.2922213_at_news.icm.edu.pl>...

> Odradzam zwykly antenowy - nie ta impedancja! Lepiej ( i taniej )
>zwyklego ciankola...
>wtyczki BNC
>T-connector ( po polsku tez nie wiem :)
> Masz wiecej segmentow czy jeden ? I jakiej dlugosci ?

Ja jestem polaczony z 3 kumplami a moze niedlugo z 6

Kabel leci od goscia ktory nie jest jeszcze polaczony (musze dojupic BMC)
(ok 30m) potem do mnie i odemnie ok 60m do goscia nr 2
od goscia numer dwa miedzy blokami ok 70m, potem jest
jeszcze odcinek ok 100m ale trzeba go wymienic.
W sumie calkiem spora siec

A ty, jaka masz siec??

pozdrawiam
Kornel Zielinski