Re: Nowe Caviory...

Autor: Kamil Konieczny (kkoniec_at_mks.com.pl)
Data: Wed 17 Sep 1997 - 13:52:45 MET DST

In article
<Pine.LNX.3.96.970917123615.20334B-100000_at_fenix.xyz.lublin.pl>,
karpio_at_fenix.xyz.lublin.pl says...

>Ile mi dasz jak Ci podesle jednego? :) Wiekszosc zabezpieczen nie
>dziala.
>Przestaw sobie zworke w T2P4 z kostka Winbond i zobacz czy faktycznie
>cokolwiek zabezpiecza ;> Owszem, jak masz flash Intela istotnie niczego
>nie zapiszesz ;>

1) teraz wiekszosc BIOS'ow ma wydzielony ROM zawierajacy
kod do upgradowania flash-BIOS'a, wiec nawet jak w trakcie
padnie zasilanie, to mozna proces upgradu wznowic
(pierwsze plyty z tym wynalazkiem nadawaly sie wtedy
na smietnik)

2) jest duza roznorodnosc sposobow dokonywania upgradu-
dlatego wirus atakujacy flash-BIOS napisany na jedna plyte
nie bedzie dzialal na 99% komputerow

nie ma sie czym przejmowac

--
Kamil Konieczny