Re: Fonty polskie ISO !!!

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Wed 17 Sep 1997 - 08:35:40 MET DST

On Tue, 16 Sep 1997 17:40:04 +0200, barti_at_kki.net.pl (Bartosz Walecki)
wrote:
>ala ja mam program który nie dokonuje konewersji w locie i się do niego
>przyzwyczaiłem a nie da się inaczej jak ISO :(

Tez mam. I bede musial pewnie w koncu zmienic :-((
A jak ci ten program wstawi poprawne naglowki? Bo na ogol programy
ktore nie pozwalaja zmienic kodowania na ISO 8859-2 wstawiaja na
twardo charset ISO 8859-1, ASCII lub w ogole pomijaja definicje
charsetu, co rownoznaczne jest z ASCII. I jak pojdzie w swiat posting
z zawartoscia niezgodna z naglowkami, to ryzykujesz ze serwery zaczna
to przekodowywac, cudowac, niektore egzemplaze porabia do stanu
robaczkow, a niektore serwery przepuszcza przez robota, ktory cie
zacznie obsobaczac (grasowal przed wakacjami tu takowy!).
Tak wiec podmiana czcionki i klawiatury na ISO moze ci tylko ulatwic
czytanie - z pisaniem klopoty moga nawet wzrosnac, dlatego tez
radzilbym raczej po bozemu...

Darek