Re: LEXMARK 1020 POMOCY !!!!!

Autor: Michal Puczynski (M.Puczynski_at_pz.zgora.pl)
Data: Wed 17 Sep 1997 - 08:07:23 MET DST

Czasami wspomniany problem pojawia się przy przenoszeniu dokumentow
ze starego Word-a (7.0) do nowego (8.0).

Problem wynika z faktu, dla 8.0 nie wazne jest nazewnictwo czcionki (dla
"polskich" bylo CE) tylko wlasciwy numer języka którego użyliśmy.

Wiele dokumentów jest widocznych bez wspomnianych kwadracików na ekranie,
ale tylko te obszary na których ponownie ustawi się język na polski będą
drukowane właściwie.

Proszę zauważyć, że jeśli w starym wordzi-e nazwą czcionki było Times New
Roman CE, w nowym jest Times New Roman, a dokument zawiera informację o
języku.

--
* Michal Puczynski