Re: Drukarki HP to dobre drukarki

Autor: Slawomir Marczynski (slawek_at_arcadia.tuniv.szczecin.pl)
Data: Wed 17 Sep 1997 - 08:33:43 MET DST

Maciej Wyczawski (maciekw_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl) wrote:
: Witaj
: Dopiero co odpisałem na temat HP520, jakieś 10 postów wcześniej. Widać się
: pomyliłem sądząc, że problem dotyczy tylko HP520. Niemniej jednak recepta
: na rozwiązanie problemu domowym sposobem jest jedna: papier ścierny!
: Obecnie w domu mam HP500C i nie narzekam. Oczywiście nie wymagam aby
: widoczki z nad Adriatyku wyszły jak na foto.

Tylko nie papier scierny! ;)
Znacznie lepiej jest uzyc do tego celu gumki "z krzemem" - takiej jakiej
uzywa sie do tuszu na kalce (prod. np. Pelikan). ;)