Re: ICQ - co to takiego?

Autor: Synthe (andmielc_at_zsbikmw.zsbikmw.wlocl.pl)
Data: Wed 17 Sep 1997 - 05:46:30 MET DST

Krzysztof Halasa wrote:

> Ale sugerowano tu uzywanie go w charakterze programu do maili, co
> mialo
> byc jedan z zalet w stosunku do IRC.

Nie nie - on po prostu moze sprawdzic czy jest nowa poczta
i ewentualnie uruchomic odpowiedni program ...

> Tzn. jednak po numerze?
> I Ty tak powaznie?

Naprawde sie nie rozumiemy :) Kazdy ma swoj UIN (numer) - ale dostepny
jest pod okreslonym nickiem ....

> Jednak wole rozpoznawac rozmowcow po nickach, niz po numerach.
> Wystarczy
> mi juz PESELu, REGONu, NIPu, nr. dow. os., nr. paszportu, nr. ZUS,
> numerow
> telefonow itd.

> Moze gdyby ktos wymienil jakas ceche, ktora by byla dla mnie zaleta..

Jak chcesz - ale co Ci po roznych opiniach? Nie lepiej samemu
sprawdzic? To nic nie kosztuje :)

> --
> Krzysztof Halasa
> Network Administrator of The Palace of Youth in Warsaw

Pozdrawiam

Andrzej Mielcarek
Mail: andmielc_at_zsbikmw.zsbikmw.wlocl.pl
IRC : Synthe
UIN : 1158023