Czy ktoś czyta tę listę,kto zna modemy Zoltrix-

Autor: monter (monter2_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 16 Sep 1997 - 21:38:15 MET DST

Witam.
Mam modem fm-voc 336 zoltrix-a (wewnętrzny),p166mmx,win95.
Gdy ściągam coś robi sobie przerwę,aby zechciał popracować muszę kliknąć
obok ściąganej strony a następnie powrócić.
Po kliknięciu odświerz mogę delektować się bielą ekranu.Żeby było ciekawiej
winda rozpoznaje modem jako standartowy 14 400 bps,
mimo że w spisie jest sterownik zotrix-a.Jeśli instaluję ręcznie sterownik
zoltrix-a nie mogę korzystać z modemu,próbowałem także
sterowników:kompatybilny z Hayes,Zoom,Voice view.Czy powodem złego
działania jest sterownik?
W/w modem łączy z t-plsem bez problemu!!!(kłopoty są wczasie transmisji)
Proszę o odp na priv.Dziękuję.
-
monter2_at_friko.onet.pl
monter3_at_polbox.com