Ile warta HP520 ?

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Tue 16 Sep 1997 - 11:15:57 MET DST

Piotr Trzcionkowski wrote:

 PT> Rozumiem, ze na rynku drozsza, ale Ty osobiscie cenisz ja na tyle ?

Jak sie okazalo, nie tylko ja. W oficjalnym handlu juz jej raczej nie spotkasz.

 PT> A sa modele, ktore nie maja tego problemu ?

Sa - starsze serie 500, 500C i 550C i ostatki 520 i 560C.

 PT> Jak zdazylem zauwazye problem jest powazny i papier wziety z ryzy na
 PT> 520 z wyczyszczonymi rolkami na 20 kartek zawsze chociaz jedna sie
 PT> blokuje.

Przestaje sie blokowac po porzadnym przetarciu rolek gabka scierna (np. Medium
firmy 3M). Bierzesz kawalek gabki, pakujesz do pojemnika na papier pod rolke
gumowa i potem przycisk 'Load/Eject Paper', az rolka bedzie rownomiernie czarna.
I tak po kolei pod wszystkie rolki.

 PT> Czy aktualne modele po 700..800 sa znaczaco lepsze czy tylko troche a
 PT> problem nadal istnieje ?

Ponoc poprawili, w kazdym razie w HP DJ 600 juz tego problemu nie ma.

 PT> Szkoda wtapiae w stary model jesli dokladajac troche mozna uniknae
 PT> problemow.

Tylko, ze poza problemem z rolkami niewiele mozna serii 500 zarzucic, a dla
wielu wydatek 300 zl + oczyszczenie rolek co 5000-10000 kartek jest do
zniesienia... Poza tym - nie kazdy lubi, jak drukarka ma dwa guziki i wszystko
trzeba robic z panelu w Szklarni.

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl