Re: IE 4PL do DUPY

Autor: Wojciech Gapiński (wojtas_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Tue 16 Sep 1997 - 11:29:07 MET DST

On Mon, 15 Sep 1997, Krzysztof Szymański wrote:

> Jak wyzej, co chwila sie wyburaczaja. Czy MS ma jakis dobry program? Tak w
> ogole, poczynajac od DOS-a a konczac wlasnie na IE 4PL -wszystko co pochodzi
> od MS jest do DUPY, wlacznie z supportem Micosyfa.

Jeszcze DOS był z tego wszystkiego najlepszy, choć też nie bez wad. Ale na
tamte czasy... :)

> Czy listy dyskusyjne sa czytane przez pracownikow Microsyfa?

Mam nadzieję, ale nie wiem, czy to coś pomoże w przyszłych "dziełach"
Nekrosoftu ;)
                                wojtASS

          _ _ _ _ _ Wojciech Gapinski
 / / / / / / /_ / /_ wojtas_at_phys.uni.torun.pl
/_/_/ /_ / _ / / / / _ / http://www.phys.uni.torun.pl/~wojtas/