Ile warta HP520 ?

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Mon 15 Sep 1997 - 23:51:21 MET DST

Maciej Wyczawski wrote:

 MW> Co do ceny to zgadzam sie, natomiast klopoty z wciaganiem nie dotyczyly
 MW> "500-ek" a tylko 520.

Nie tylko. Obok siebie mam 550C, ktora miala ten sam problem, a w firmie stoi
510 z dokladnie tym samym problemem. Jedynie stara 500C nie wykazywala takich
objawow. Na Infosuxtemie'95 przedstawiciel HP grzecznie sie przyznal, ze poszla
cala seria 500-tek w _roznych_ wykonaniach.

 MW> Potem wysylali "narzedzia naprawcze" tzn. cos w rodzaju papieru

Tylko uzytkownikom, ktorzy zarejestrowali drukarke u producenta :-( Mam lacznie
3 drukarki serii 500 (500C, 550C i 510) i do zadnej nie dostalem 'narzedzia'.
Zamiast 'narzedzia' uzylem gabki sciernej i klawisza Load/Eject Paper i tez
poskutkowalo ;-)

[...]

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)