Re: Zamiana formatu z .wav na .ra

Autor: Slawek (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Mon 15 Sep 1997 - 13:50:50 MET DST

Grzegorz Szyszlo wrote in article <5vgdn8$hh6$11_at_helios.man.lublin.pl>...

>generator laboratoryjny. taki do 300MHz z jakas tam klasa dokladnosci.
>a glosnik to byla jakas tam kolumna. i tak pracowal w niej
>tylko dzwonek :)

Acha i kolumna zdolna odtworzyc czysty dzwiek 20k bez chrobotania tak o 5K
nizej
Nie slyszales oabwiam sie dziweku 20.7k tylko to co gral gloscnik do ktorego
doprowadzono
sygnal 20k. A to nie to samo.

>slyszalem. slaby.

Eee tam. Dual ISDN jest nie do odroznienia od CD i nie nizszej tehcnicznie
jakosc niz radio Hi_fi
FM powszechnie uznawane za sygnal wysokiej jakosci.