Re: MP3 problem

Autor: Marcin Sochacki (wanted_at_bg.univ.gda.pl)
Data: Mon 15 Sep 1997 - 03:21:56 MET DST

Sebastian Kieltyka wrote:

> Posiadam program WinAmp do odtwarzania plikow mp3 jednak gdy zaladuje plik
> to jest tylko sciezka audio a nie ma obrazu (posiadam karte Matrox
> Mystique), czy ktos mial podobny problem i wie jak go usunac?
> Czy istnieje program do odtwarzania plikow mp3 wspolpracujacy z
> windows'owym odtwarzaczem?
> Czy ktos moglby mi powiedziec gdzie mozna znalezc tego typu program lub
> inne programy z ktorymi nie byloby klopotow?
>
> pozdrawiam
>
> Sebastian Kieltyka
> ============================================
> mailto:SebKt_at_polbox.com
> [...]

Pytanie jest tak lamerskie, ze az zal mi sie Ciebie zrobilo i
postanowilem odpowiedziec....

MP3 to to skrot od MPEG Audio - layer 3 co jak nazwa wskazuje oznacza
format zapisu danych DZWIEKOWYCH!!!!

A wiec mp3 to wlasnie jest dzwiek i nic wiecej. Ale za to jak fajnie
kompresuje!

Jesli chcesz ogladac animacje to musisz poszukac plikow z rozszerzeniem
.mpeg albo .mpg i uzyc innej odtwarzarki (podejrzewam ze powinna byc
jakas dolaczona do Matroxa).

Milego ogladania!

Marcin "Wanted" Sochacki