Re: Interface R-DAT<->PC

Autor: Andrzej Kijanowski (andrzejk_at_pol.pl)
Data: Tue 16 Sep 1997 - 00:57:31 MET DST

Sylwek Orlik <sylor_at_polbox.com> napisał(a) w artykule
> Ale on chciał jak najprostsze/najtańsze.

Znajac szybkosc z jaka rosna wymagania uzytkownika, nie powinno sie moim
zdaniem polecac rozwiazan polowicznych, zwlaszcze, ze brak kompletu wejsc
cyfrowych czestokroc uniemozliwia rozsadne uzytkowanie sprzetu. Wiesz
pewnie sam, jak czesto urzadzenia maja tylko jeden (ktorys, jakis)
standard I/O, w zwiazku z czym proba podpiecia kompaktu Tascam w miejsce
MD Sony (na przyklad) skonczyc sie moze w powyzszym przypadku
koniecznoscia wymiany karty lub dokupienia konwertera. A po co, skoro
mozna od razu :-)

> Jak chcesz to mogę Ci polecić jeszcze cztery kilo innych.

Tez jeszcze pare, testowalem co najmniej kilka, Zefiro jest po prostu
bardzo uniwersalna, ale bez pompatycznosci :-))